top of page
  • Writer's pictureMr. Jopp Creative

Case study - Klick "Tagasi Kooli" kampaania

Olenemata sinu vanusest - kooliks valmistumise kampaaniat oled sa kindlasti elu jooksul näinud. Neist ei ole sisuliselt võimalik mööda vaadata. Nii saime ka meie sellega pihta - aga ainult meile parimal viisil ehk kooli meid tagasi keegi ei saatnud, kuid me saime ise kampaania teha.


Tegu oli traditsioonilise “Tagasi kooli” kampaaniaga, mis peab silma paistma kümnete omasuguste seast. Seekord saime toota kogu lahenduse tänu Klicki avatusele ja entusiasmile. All by Jopp.


Miks meile selliseid turunduskampaaniaid meeldib teha?

  • Saame alustada puhtalt lehelt ning vabalt genereerida ja esitleda ideid, mis meid tõsiselt kõnetavad.

  • Kuna meie loovtiimis on palju kohe kätega asja juures inimesi ehk videograafid, animaator, disainer ja copywriter, siis meie lahendused sünnivad tihtipeale stiilis ‘visuaal ees ja sõnum järgi’. Miks see hea on? Visuaal tõmbab tähelepanu ja peab olema juba ideede faasis nähtaval kohal.

  • Kaasatud saavad olla kogu tiimi oskused ja professioonid.

  • Lõpptulemus on eristuv ja silmapaistev.


Ideed?


Kuidas alustasime? Alguses sai selgeks, et ‘Tagasi Kooli’ kampaaniad on kas halli massi sulanduvad või tänapäeval tuntavalt esile tõusnud futu ehk tulevikumaailma stiilis.


Miks mitte vastanduda? Kool on olnud meie elutee osa juba sajandeid, seega miks mitte kiigata minevikku ja vürtsitada seda praeguse ajahetkega, näidates seda, kuhu me kooliteel jõudnud oleme.


Seega võtsime sihiks 1920ndate keskkonna. Koolilapsed ja keskkond minevikust, koolivahendid aga tulevikust. Just need tehnoloogilised vidinad, mida Klickist kooliteeks vaja võib minna.

joppcreative
moodboard

Sõnum


Selliste visuaalidega leidsime tee reklaamlauseni, mis peab justkui “kahe sõnaga” kogu sõnumi ära ütlema. (Me panime ühe liitsõna ja kokku saime 3 sõna, okei - aga mõte on sama).


Tundub lihtne, aga et see ka hästi kõlaks, vajas isegi selline jupp viimistlust ja aega sobitamist.


Lõpuks jäi peale “Kooliteel aitab Klick” - Loe kuidas tahad, sisu mõistame loodetavasti ühtmoodi.



Turunduskampaania
Turunduskampaania Klick Eesti

Fotod


Kogu loodud keskkonnas valmisid nii pildiseeria, mida kasutasime bänneritel, kui ka eraldiseisvad visuaalid sotsiaalmeedia kanalites.

Stilistika


Nagu päris!? Isegi mitte “nagu”, vaid ongi. Suur kummardus meie Stilist Kerlile, kes riietas meie osatäitjad ja taustanäitlejad, lisades väikeseid detaile, mis annavad olustikule palju juurde.

Visuaal


Liikusime enda moodboardiga 1920ndate stiili poole: “Peaky Blinders”, ajaloolised Tallinna vanalinna pildid jne. Lisasime oma vürtsi olustikku ka anamorphic lens’idega. et edasi anda õiget kinolina kvaliteeti.


Puudu ei olnud hobustest, kaarikutest ja taustanäitlejatest.


Samuti ei olnud puudu ka turistidest, keda ei saa ju igale poole peale jätta…

Animatsioonid


Meie animaator Karl taaselustas klassikalise ruudulise vihiku stiili ja tõi selle nii bännerlahendustesse kui ka animatsioonides uuesti nähtavale.

Tähelepanekud

  • Kampaaniate loomine on mahukas töö. Idee võib olla hea, kuid lahendus peab samuti toimima. Risky business, mis tasub tihti ära.

  • Ideestamisel on suur roll - ei tasu pea ees produktsiooni sisse tormata. Lahendused peavad nii visuaalselt kui tekstiliselt omavahel toimima.

  • Suvel produtseerimine ehk eeltööks kulub puhkuseperioodil kauem aega. Sellegipoolest ületas meie projekt finišijoone alla nelja nädalaga. See kõik näitab ilmekalt, et ka suvel võib julgelt kampaaniaid produtseerida.

  • Kampaania puhul ei ole tegemist lihtsalt 2 videot pluss 3 pilti lahendusega, vaid toota tuleb erinevaid formaate, mis omakorda vajavad eri keeli ja variatsioone. Nt selle projekti jaoks valmis kokku kokku 78 erinevat faili (trükk, pildid, veeb või video).

  • Usaldusest sünnib tulemus! Aitäh Klickile, kes andis meile palju ruumi ja vabadust.




Meie tiim

  • Produtsent - Jesper Roon

  • Copywriter - Ott Pluum

  • Režii ja kaamera, montaaž - Jan Henrik Pärnik

  • Kaamera- ja valgustehnik - Georg Kaasik

  • Kaamera- ja valgustehnik - Karl Lepp

  • Animatsioonid ja disainid - Karl Kaisel

  • MUAH - Keilin Kangur

  • Stilist - Kerli Kuldmaa

  • Helisalvestus, mix & master - Uku Kalmus

  • Cast - Richard, Jan, Ramona, Helen, Martin, Andres, Adeele

Täname - Tallinna linnavalitsust, Voore Tallid, Rainer Kaamerarendist, Operaator Kõps ja muidugi Klicki turundustiimi!



Teeme koos kampaania?

hello@jopp.ee



Comments


bottom of page