top of page
  • Writer's pictureMr. Jopp Creative

Case Study - Stebby x Jopp koostöö

Tervislikud? Üritame!

Sportlikud? Tahame olla!

Puhanud? Pärast suvepuhkust ikka!


Õnneks on meil hea ja soe koostöö Stebbyga, kes iga võttepäev üha rohkem meile seda tervise- ja heaolumaailma värki selgemaks teeb. Ega me saame nüüd tegelikult palju rohkem aru ka - tervem inimene (nii vaimselt kui füüsiliselt) on hää inimene. Tõsivärk.


Mida me koostöös teinud oleme? Õigem oleks vist küsida, et mis ühest korralikust video- ja pildihulgast puudu on? Sisuliselt mitte midagi ja kogu baasiks olev materjal on juba järgnevaks aastaks toodetud! Täpselt selline maht, mis täidaks ikka paljude ettevõtete vajadused pikemaks ajaks.


Esiteks alustasime brändivideo tootmisest, mis tooks kompaktselt ja selgelt esile Stebby vajalikkuse tavainimesele ning näitaks pildis võimalikult palju võimalusi. Minevikus teist nime kandnud Stebby on pärast brändi ja nimemuutust saanud uue hingamise mitmel heaoluteenuste suunal ning nüüd oli vaja see kõik koos üheks tervikuks luua.






Täispikk versioon


Loomeprotsess oli intensiivne, kuna teemasid kajastamiseks jagus ning näpud juba sügelesid. Lõpuks võtsime sihiks tutvustada Stebby võimekust ja mitmekülgsust läbi inimtüüpide- ja persoonide. Kuna meie tervise ja heaoluga seotud püüdlused on väga personaalsed, siis Stebby lahendabki selle tühimiku, kui vajad ükskõik millisele murele või soovile leevendust leida - puhkus, trenn, ravi, adrenaliin - you name it. Seda üritasime ka pildiliselt välja tuua.


Ülal näed lühikest reklaamversiooni


Videost valmis eesti, inglise ja leedu keeles täispikk versioon, lühike üldine video ning igast persooniloost ka eraldi lühem klipp (nt sotsiaalmeedias kasutamiseks). Seega filmisime ühe pika video, millest sai lõpuks mitmeid erinevaid versioone, mis omakorda said uue näo iga järjekordse voiceover salvestusega. Ülal olev video on lühike versioon, mis jooksis näiteks vähemalt 175 000 silmapaari ees Youtube reklaamina.


Mida veel saab teha? Võta animaator punti ja tutvusta äppi ka!


Kaadrid olid meil olemas, seega ei ole vaevaks teha ka üks mõnus äpivideo, mis annaks lühidalt edasi nii brändi kui ka äpi olemuse ja võimalused. Tuhat-in-one lahendus võiks öelda.



Meie nipp sulle - kui tellid videot, siis mõtle sellele, et selle kaadritest saaks luua veel midagi ägedat. Kasvõi viieks sekundiks sotsmeediasse. Nii võid täita kogu poole aasta mahu vaid minutipikkuse materjaliga, mis on lõigatud pisemateks juppideks.


Tip of the day vol 2! Suhtle kliendiga ja saa sõbraks - kõige ägedam on, kui klient annab sulle sellise tagasiside, et kuku või pikali. Ja veel avalikult. Personaalsete kontodega.



Mis aga toimus kaadri taga? Eks ikka pildimaterjali tootmine. Ja ikka nii, et fotopäästik õhtu lõpuks punane. Seda kõike kasutab Stebby siiani oma brändi tutvustamisel.



Siit ka soovitus numero 3: Igal suuremal brändil võiks olla omanäoline fotopank, mis näitaks professionaalsust ja jätaks hea mulje.



Kokku oleme koostöös Stebbyga teinud mitmeid fotosessioone, mis enamasti kattusid videoklippide filmimisega - odavam kliendile ning mugavam meile.



Mõned hetked täitsa kaadri tagant.



... ja materjali on veel. Oi kui palju! Ideid tulevikuks veelgi rohkem. Aga siia see kõik ära ei mahu. Hoia silm peal meie sotsmeedial @Instagram, @Linkedin, @Facebook ja kui täitsa huvi tekib enda ettevõttega ka ägedaid projekte teha, siis holla-holla meile hello@jopp.ee.


Joppamiseni!

bottom of page