top of page

Telereklaam

Telereklaamidel on endiselt võim. See on enamasti 15-60 sekundiline videoreklaam, mis jutustab vaatajale lugu läbi erinevate narratiivide, et tekitada emotsioone ning huvi reklaamitava brändi kohta. Hästi toodetud reklaam võib tekitada vaatajale usaldusväärse tunde, mis võib püsida sihtrühma alateadvuses aastaid. Julge erineda ja jää oma reklaamiga meelde!

 

Suudame visuaalselt jutustada sinu brändist või ideedest lugusid, mis kõnetaksid ja annaksid vajaliku tooni vaatajale. Joppi kvaliteedi tagavad professionaalne valgus, anamorphic stiil, huvipakkuv sisu, täpsed ja klaarid helid ning vaatajat köitev stsenaarium.

Sotsiaalmeedia reklaam

Kui sinu ettevõte või projekt pole sotsiaalmeedias, siis kus sa üldse oled? Meie hinnanguid ei anna, kuid sotsiaalmeedia sisuloome on möödapääsmatu, kui sul on kindel soov jõuda täpse sihtrühmani. Kuna sotsiaalmeedia on väga lai mõiste ning platvorme, meediume ja formaate on mtimeid erinevaid, siis igasugune sisu ei pruugi alati pädeda. Esmalt tuleb läbi mõelda enda eesmärgid meediumis ning seejärel luua vastav sisu, mitte vastupidi. Pea meeles, et sotsiaalmeedias on tähelepanu püüdmiseks väga vähe aega ning veel võimalusi selle hoidmiseks. Sinu visuaalne sisu peab millisekundite jooksul haarama vaataja silma, et kõikidest pingutustest tekiks tulemus — ole oma soovidega täpne. 

Paneme idee kirja, võtame asja käsile ja teeme kõiksugustele ekraanidele teostuse. Sina ütle kanal, sihtgrupp ja sõnum ning meie loome tootele või teenusele sotsiaalmeediasse vastava kuvandi.

Õppe- ja tutvustusvideo

Õpetava ja haridusliku sisu tootmise alus on täpsus. Esiteks peab see sisu olema korrektne ja faktuaalselt õige, kuid hoidma samal ajal vaatajas huvi. Sinu tutvustused, seminarid, koolitunnid või koolitused ei pea olema igavad ja “ohutud”  — anna neile omalt poolt särtsu juurde, lisades uusi nurki, animatsioone ja visuaalseid või helilisi efekte. See on sinu võimalus vaatajat enda vaatenurgast harida Näiteks oleme loonud koostöös Tartu Ülikooli teaduskooliga Haridusministeeriumile 8. ja 9. klassi keemialoengute sarja, mille kogukestvuseks kokku 20 tundi. Kas teadsid, et 84% inimestest otsivad probleemidele esialgu lahendust Youtube videodest, mitte ei kirjuta seda Googlesse? (Wyzowl 2020)

Case study

Case Study ehk tehtud töö projekti tutvustav video, mis tutvustab projekti käiku algideed kuni lõpliku versiooni tegemiseni. Erinevad faktid ja arvud tehtud töö kohta tõmbavad vaataja tähelepanu. Selline video loob vaatajatele usaldusväärsuse töö tegija suhtes, lisaks saab vaataja tunde, nagu ta tunneks selle töö tegijaid isiklikult.

Tiiser videod

Inimloomusele ei meeldi lõpetamata asjad. Siinkohal on võimalus ka videopildi kaudu vahendada seda tunnet. Erinevate uute toodete enne turule tulekut on võimalik teha  lühikesed videod, mis annavad tootest aimu, aga jätavad ka palju lahtiseid otsi. Need videod panevad asjast huvitatud klientiuut toodet või teenust veel rohkem tahtma ja ootama.

Loovlahendused

Vaatame turundust laiemalt kui lihtsalt üks video ja loome üheskoos silla sinu turundussõnumi ja sihtrühma vahel. Meie oskustepagasis ei ole ainult ilusad videoteosed, vaid selle taga on veel oskus luua loovaid infotekste, stsenaariume, blogiartikleid, voice over kirjatükke, sotsiaalmeedia postitusi, löövaid reklaamsõnumeid, tootekirjeldusi ja palju muud. Puuga pähe reklaamid on minevik  — lähene lahendustele uutmoodi.

Aftermovie

Pane oma üritus üle maailma kajama. Kuidas anda edasi kogu ürituse meeleolu neile, kes polnud õigel ajal õiges kohas? Järelkaja videod on ilus mälestus korraldajatele, kuid annab võimaluse ürituse emotsioone, olemust ja melu kogeda osalejatel uuesti ja uuesti. Läbi aastate oleme püüdnud pilti suuri spordiüritusi ja kontserte, alustades Tartu Maratonist ja Ironman Tallinnast, lõpetades Red Bulli rahvusvaheliste üritustega.

Dokumentaalfilm

Päriselu kaadrid päris inimestest. Oleme loonud mitmeid dokumentaalfilme, alustades ettevõtete arengu- ja edulugudest, organisatsioonide siseelust või isegi tavainimeste päevast. Dokumentaalkaadrid räägivad süvitsi teemadel, milleni tihti reklaamvideodega ei jõuta. Meie üks suurimaid dokumentaalfilmi projekte sündis Eesti Radioloogia Ühingu PACS süsteemist, mida esitleti otsepildis tuhanedetele silmapaaridele üle maailma ning mis tutvustas ühte mitmest Eesti meditsiini eduloost. Lisaks oleme teinud dokumentaalfilmi ja -intervjuusid EFF ehk Estonian Fashion Festivali tutvustamiseks ning Codemagicu ja Google koostöö alustamise puhul.

Tootevideo

Toote-, teenus- ja tootmisvideod annavad võimaluse filmida kontollitud keskkonnas teenuse või toote erinevaid külgi kõige efektsemal viisil. Tegu võib olla stuudios filmitud ja eriefektidega täiustatud tutvustusklipi või hoopis toote funktsionaalsust näitava tõsielukaadriga meie igapäevaelust. See on sinu võimalus näidata lõpptarbijale oma tooteid usaldusväärse ja kvaliteetsena. Näiteks oleme loonud kiiret populaarsust koguva hambapesutableti Others (endine MÜNT) tootevideo.

Reklaamvideo

Sama masti videod on igavad ning soovid massist eristuda? Reklaamvideo on pilgupüüdja, mis peaks tekitama huvi ning mingi emotsiooni. See võib erineda vastavalt sihtrühmale, kanalile ja soovitud sõnumitele ning ei pea olema üldsegi pikk, et täita soovitud eesmärk. Näiteks mõnesekundiline läbimõeldud video võib olla etem viis kui täispikk ja suure produktsiooniga minutiline teatritükk. Reklaamimaailmas on kõik võimalik!

Sotsiaalmeedia turundus

 Näeme turundust suuremalt kui üks ilus video. Tule ja arutame sinu turundusplaanidest lähemalt, sest meie meeskond on valmis olema sild sinu turundussõnumi ja sihtgrupi vahel. Meie meeskond ei koosne ainult visuaalimeistritest. Meil töötavad turundusspetsialistid ja copywriterid, et luua igasse kanalisse vastav sisu. Suudame üheskoos kirjutada loovaid ja informatiivseid copy tekste, artikleid, blogi tekste, VO, sotsiaalmeedia postitusi ja reklaami sõnumeid, tootekirjeldusi ja optimeerida kodulehe tekste.

Mainevideo

Sinu ettevõtte brändituntuse loob tarbija assotsiatsioon sinu toote või teenuse ja brändi vahel. Kuidas aga olla pildis ning anda edasi oma ettevõtte väärtusi? Mainevideo aitab tutvustada ettevõtte tegevust ning tõekspidamisi koostööpartneritele, potentsiaalsetele klientidele ning lõppude lõpuks kogu maailmale. Inimesed huvituvad tarbijatena üha enam kogu kompotist, mitte ainult sinu tootest. Seega võid sa positiivse kuvandi loomisega võita ka ilma toodet reklaamimata uusi kliente. Mainevideol võib olla erinevaid suundi ning isegi kogemuslugu või värbamisvideo saavad edasi kanda sinu ettevõtte lugu.

Animatsioon

Animatsioonide abil saame ekraanile tuua selle, mida filmida pole võimalik. Maakera filmimiseks kosmosesse sõitma ei hakka või mis? Ühendame pärismaailma 3D keskkondade, logode või erinevat informatsiooni täis tabelitega, et vaataja saaks parima ülevaate sinu mõtteist.

Copywriting

Uhke sõna copywriting ehk eesti keeles tekstiloome eesmärk on tabava ja arusaadava kirjatükiga jätta lugejale kustumatu mulje. Hea copy müüb ennast iseseisvalt ning ei pruugi vajada ühtegi visuaalset lisaselgitust. Tekstiloome hõlmab reklaam-, tele- ja raadiotekstide, blogide, pressiteadete ning kõike muud kirjalikult trükitud sisu. Pea meeles, et kaasahaarav videopilt võib ilma tabava visuaalse tekstita muutuda kasutuks silmailuks ning vastupidi. Arutame asja läbi ja loome teksti abil kaadritele elu, mida on lihtne märgata ja raske unustada.

Fototeenus

Pilt räägib rohkem kui 1000 sõna. Päriselt ka - eriti kui see on kuradima hästi tehtud pilt. Meie võimuses on teha lavastatud efektseid tootepilte või näiteks pildistada üles sinu ürituse emotsioonid, mida on raske tabada ning veel raskem unustada. Lisaks saame luua sulle portfoolio, mida saad kasutada aastaid oma turundusmaterjalidena. Fototeenusest saad lähemalt lugeda meie blogist. Psss. Juttu tuleb nt Boltist ja Playtechist.

Helidisain ja Podcast

Pane klapid pähe ja satu uude maailma. Jopp Creative meeskond suudab luua originaalmuusikat, teostada helidisaini, puhastada heliridu ning salvestada professionaalse helitehnika abil alates helikõlksudest kuni podcastini välja. Helide puhtus ning heliridade korrasolek on sisuloomes sama oluline kui visuaalne ilu.

fototeenus
podcast
copywriting
animatsioon
mainevideo
sotsialmeedia
reklaamvideo
tootevideo
doumntaalfilm
aftermovie
loovlahendused
tiiser
case
tutvustusvideod
sotsiaalmedi reklaam
telereklaam
bottom of page