top of page
Writer's pictureMr. Jopp Creative

Case Study - TTJA sotsiaalkampaania

2.7 miljonit - pole paha!


Selline oli meie loodud sisu nägijate arv kogu 2022 novembrikuu jooksul nii televisioonis, suurtes meediaväljaannetes ning sotsiaalmeedias. Projektiks Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti "ÄRA KLIKI!" kampaania, millele saime luua kogu visuaalse poole alates ideedest ja stsenaariumist kuni reklaamide monteerimise ja kampaania visuaalse keeleni.


Algus

Mida teha, kui kõnealune teema on lausa selline, et sellest saaks ehitada kaks lugu, mis omavahel kokku jooksevad? Siis tuleb see ära teha!


Eesmärk: Teavitada inimesi erinevatest ohtudest ning petuskeemidest internetis, millesse inimesed pahaaimamatult erinevate linnukeste, allkirjade ja kasutajatega satuvad. Enimlevinud on muidugi finantspetturid, libapoed ning olematud tutvumisportaalid.


Selle kajastamiseks sai loodud kaks ideed - ohvri ehk Klikker Kleni vaatevinkel ning petturite-häkkerite mesimagus elu.


Oluline klient, oluline projekt. Vaja oli teha palju eeltööd, valida sobivad näitlejad ning mis kõige olulisem - leida ideega sobivad tegevuspaigad. Jesper võlus õnneks kõik välja.


Lugu number üks: Klikker Klen

Natukene totu-otu, kuid tegelikult tragi mees, kellel omamoodi hobi - klikkimine. Klikib siin ja klikib seal, kuid kes klikib kogemata ka endale lisakohustusi, mis elus kasuks ei tule. Selle rolli täitis imeliselt Indrek Ojari, kes tabas karakterit suurepäraselt. Mis elu Klikker Klen elab? Vaata videost.


20 sek teleklipp


Täispikk Kleni lugu



Lugu number kaks: Teisel pool ekraani on aga... häkkerid (ja petturid. On seal vahet?)

Kuna pettasaanute näitelugusid on tuhandeid (või isegi miljoneid?), siis sagedasema mustriga lood panime videopilti justkui häkkerite "peakontorist". Videolugu räägib enda eest.


20 sek teleklipp


Täispikk häkkerite igapäev



Meedia, bännerid, animatsioonid

Erinevates formaatides bännerid ja animatsioonid kaunistasid Delfi, Postimehe, Facebooki, Instagrami ning mitmete teiste reklaampindade külgi.


Kas oli kasu ka? Tulemusi? Midagigi?


Lühivideo vaatamisi sotsiaalmeedias: 430 000+

Täispika ja lühivideo vaatamisi Youtubes: 83 000+

Kokku näitamisi (bännerid, videod, animatsioonid): 2.7 miljonit+


Muidugi oli süda ka kõigil Jopparitel hell, kui nähti valminud videot korduvalt ja korduvalt televusseri vahendusel. Kaunis ilus vaatepilt.


Kogu projekti kõige rõõmustavam sõnum on aga see, et kliendi jaoks said kõik kampaania seatud levikumahud ületatud ning mõni loodetud number ületati lausa mäekõrguselt (nt 243%). Kiitus levitajatele, kuid eks oma osa pidi olema meie loodud pilguhaarajates samuti.


Võib vist öelda, et "sai tehtud küll".

  • Stsenaariumid ja operaator: Jan Henrik Pärnik

  • Montaaž: Kaarel Kõvatu ja 1AC

  • Animatsioonid ja disain: Karl Kaisel

  • Copywriter: Ott Pluum

  • Heli: Uku Kalmus

  • Produtsent: Jesper Roon

  • Stilist: Kerli Kuldmaa

  • Grimm: Keilin Kangur

  • Ekraanide tehniline teostus: EVENTECH


Suur aitäh Hekotek, TTJA ning näitlejad Indrek Ojari, Triinu Temberg, Konstantin Aleksejev, Pavel Ivanov, Indrek Hinno, Tairi Tuulik, Tagne Võip, Jevgeni Werle II Jr, Margus Kobin, Andrei Perijärv


Comments


bottom of page