top of page
Writer's pictureMr. Jopp Creative

Tartu Ülikooli keemia instituudi kampaania

Tartu Ülikool pöördus Jopp Creative poole probleemiga, et noored koolilõpetajad ei leia keemia eriala üles ning veelgi vähem jätkab tudengeid magistriõppes. Olenemata sellest, et tegelikult on eriala arenemas täiel kiirusel, pakub väljundeid kõigile huvilistele ning lubab olla juures just neil projektidel, mille mastaap viib üle maailma.


Et tekitada uut huvi eriala vastu, sooviti uue kooliaasta eel lansseerida infokampaania, mis püüaks kandideerija pilku just valiku tegemise perioodil. Eesmärk oli tutvustada lähemalt keemia võimalusi gümnasistidele ja noortele keemikutele, kes varasemalt on ehk keemia jätnud järgmiseks valikuks ja tuua see nende jaoks uuesti esimeseks sooviks. 


facebook reklaam tartu ülikool jopp creative


Kliendi jaoks oli eesmärk saavutada kõrgem kandideerimiste ning sisseastunute arv ja täita järgmise aasta õppekohad võimalikult suurel määral.

facebook reklaam tartu ülikool jopp creative



Lahenduseks pakkusime esialgse klassikaliste kogemuslugude asemel mitmekülgsema lähenemist, mis annaks lisainformatsiooni ja samal ajal tekitaks huvi uurida lisa. Et maksimeerida tulemusi, lõime ka levituskampaania strateegia, et aidata valminud materjalidel veel kaugemale jõuda.



Jopp Creative sai kogu kampaania raames luua:


  • Kampaania loovlahendused

  • Peavisuaali tootmine 

  • Kogemuslood (videotena)

  • Keemia instituudi tutvustusvideod

  • Meta kanalite levitusplaan (orgaaniline ja tasuline)




Sügisest kevadesse tagasi vaadates täitsime kliendi kõik soovitud eesmärgid ning tulemused olid kampaania lansseerimise järel mõningal juhul mitmekordsed.  


Füüsika, keemia ja materjaliteaduse avalduse esitanud / õpinguid alustanud tudengeid:

2023: 195 / 88 (FKM bakalaureus) ja 9 / 6 (Keemia magistriõpe)

2024: 279 / 114 ja 24 / 16


Lisaks said magistri- ja bakalaureuseõppe erinevad sihtrühmale suunatud videod kokku üle 220 000 impressioni ning tõid mõlema õppekava lehele kokku üle 2000 uue keemiahuvilise noore.



Täname Tartu Ülikooli keemia instituuti, kes olid valmis väikesest ideest looma suure, mis tõi ka lõpuks soovitud tulemuse. Tuult tiibadesse kõikidele tudengitele!




Tiim: 


Animaator - Karl Kaisel

Turundusspetsialist - Katria Helena Komp

Loovkirjutaja - Ott Pluum

Produtsent -  Jesper Roon

Video osakond Uku Kalmus, Karl Lepp

Loovjuht - Jan Henrik Pärnik

Heli - Uku Kalmus

Tantsja - Markus Tõnissaar


コメント


bottom of page